i miei seguaci

25 May 2012

izinkan aku memohon


Ya Allah,aku sayang dia sebagai insan yang bernama kekasih..mohonku,permudahkanlah segala urusan dalam hubungan kami..jangan biarkan perpisahan menjadi penyelesaiannya..pintaku,jangan biarkan kami terpisah di saat hati ini memerlukannya..ku rayu padaMu,jangan biarkan aku kehilangan “cinta itu” buat kali kedua..cukup puas aku tangisi kehilangannya sebelum ini..dan janganlah biarkan aku merasainya buat kali kedua..sesungguhnya aku tak mampu..tapi,jika ini yang patut aku terima dan sudah tertulis takdir aku akan kehilangannya,cekalkanlah hatiku,kuatkanlah imanku,tabahkanlah diriku untuk menerima semua itu..aku tahu,semua yang telah kau uji,sesuai dengan kemampuanku..tapi lapangkanlah hati ini untuk redha kepadaMu..jika ini yang terbaik,aku sedia mengikhlaskannya,kerna aku tahu,ada yang lebih baik untuknya..aku hanya insan biasa yang mungkin tak layak buat dirinya..

No comments:

Post a Comment

KakiBlog